چگونه در ۶۰ دقیقه بازاریاب شبکه‌ای شویم؟

بازاریابی شبکه‌ای در ایران ـ محمد رویایی ـ انتشارات پرستاچگونه در ۶۰ دقیقه بازاریاب شبکه‌ای شویم؟
مجموعه بازاریابی شبکه‌ای در ایران ـ ۱

نویسنده: محمد رؤیایی
چاپ اول: ۱۳۹۲
انتشارات پرستا
قطع جیبی ـ ۷۵ صفحه
قیمت: ۲،۰۰۰ تومان

فهرست:
روند شکل‌گیری
انتخاب
آموزش و تکثیر
مشتریان و مصرف‌کنندگان نهایی
معرفی فرصت شغلی
گروه فروش

بخشی از مقدمه کتاب:
کتابی که هم اکنون در دستان شماست، حاصل تجربیات و براساس روش‌های کار بازاریابی شبکه‌ای در گذشته و حال می‌باشد. تا کنون کتاب‌های زیادی در این زمینه ترجمه شده و یا با استفاده از مطالب گذشته چاپ شده است. در این کتاب‌ها نکات بسیار ارزشمندی وجود دارد که یا مربوط به علم بازاریابی شبکه‌ای می‌باشد و یا تجربیات افراد موفق در بازاریابی شبکه ای است؛ که همه این مطالب بسیار مفید و کارساز هستند.

اما در این کتاب کوشیده‌ایم با توجه به اتفاقاتی که در بازاریابی شبکه‌ای در ایران رخ داده و تجربیاتی که در این زمینه کسب شده مطالبی ارایه کنیم که مورد نیاز افراد بوده و به بهترین شکل می‌توان از آن‌ها با توجه به فرهنگ ایرانی و شیوه کارکرد بازاریابی شبکه‌ای در ایران استفاده کرد. همچنین مطالبی پیرامون اشتباهاتی که در فهم شیوه انجام کار بازاریابی شبکه‌ای و دسیسه شرکت‌های هرمی که در گذشته وجود داشته است مطرح خواهد شد.
در این کتاب سعی شده مطالب طوری بیان شود که هم برای مبتدیان و هم برای باتجربه‌ها مفید باشد. همچنین تا جای ممکن از بیان مطالب تکراری خودداری شود؛ و مطالب به صورت کاملاً خلاصه و قابل فهم باشد.
شاید در این کتاب با مطالبی آشنا شوید که تا به حال با آن برخورد نداشتید. تفکراتی که تا به حال نداشتید و فکرکردن به آن سخت بوده است. در این تجارت در وهله اول شاگرد باشید بعد معلم؛ در همه حال و همه جا.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>